ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ХАЙП PIZZA & SUSHI
ХАЙП pizza & sushi повідомляє, що законодавством України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів», не передбачено можливості повернення продовольчої продукції належної якості. Так, повернення грошових коштів за продукцію належної якості ХАЙП pizza & sushi не здійснюється.
Повернення грошових коштів можливе виключно у наступних випадках:
- Продукція, придбана у ХАЙП pizza & sushi, неналежної якості;
- Споживачу/Покупцю доставлено продукцію, яка якісними чи кількісними характеристиками не відповідає його замовленню.
- У виявлення Покупцем/Споживачем, що йому передана продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути продукцію неналежної якості ХАЙП pizza & sushi і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни продукції неналежної якості. При цьому вартість продукції повертається клієнту протягом 3-х днів з моменту отримання заяви Покупця/Споживача про це.
- У разі виявлення Споживачем/Покупцем розбіжностей між його замовленням та отриманою продукцією, Споживач/Покупець має право прийняти дану продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на продукцію, передбачену замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану продукцію. Заміна продукції, що не відповідає замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.