ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ХАЙП PIZZA & SUSHI

ХАЙП pizza & sushi повідомляє, що законодавством України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів», не передбачено можливості повернення продовольчої продукції належної якості. Так, повернення грошових коштів за продукцію належної якості ХАЙП pizza & sushi не здійснюється.

Повернення грошових коштів можливе виключно у наступних випадках:

  1. Продукція, придбана у ХАЙП pizza & sushi, неналежної якості;
  2. Споживачу/Покупцю доставлено продукцію, яка якісними чи кількісними характеристиками не відповідає його замовленню.
  3. У виявлення Покупцем/Споживачем, що йому передана продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути продукцію неналежної якості ХАЙП pizza & sushi і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни продукції неналежної якості. При цьому вартість продукції повертається клієнту протягом 3-х днів з моменту отримання заяви Покупця/Споживача про це.
  4. У разі виявлення Споживачем/Покупцем розбіжностей між його замовленням та отриманою продукцією, Споживач/Покупець має право прийняти дану продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на продукцію, передбачену замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану продукцію. Заміна продукції, що не відповідає замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.
Telegram Бот

Тепер замовлення можна оформити в нашому Telegram Боті!